okej, dags att ta sig i kragen och börja blogg igen dårå!

Hallu everyone!
Hoppas ni mår galante själv är det super bra! eller inte super men det är bra!
Som alla kanske vet har jag varit ganska off här ifrån bloggen, men nu har jag allt fått tillbaka blogg suget!
Tänkte börja blogg om skolan,kompisar, fester och massa annat mumsigt, kanske blir nån blogg tävling någon gång! :)
Nu ska jag berätta lite om mig själv! Jag heter Camilla Larsson och är 16 år! Jag gillar att leva livet! Tro det eller ej! Jag är en glad tjej med mycket energi och i denna kropp finns det mycket skratt, och då menar jag MYCKET skratt! Jag skrattar till det börjar göra ont i andras öron! haha, men vafan SKRATT förlänger livet, eller va säger ni ? =)! Jag är en musik galen tjej, älskar att sjunga det är mitt liv! Just nu studerar jag på Plusgymnasiet Artist, musik och musikproduktion! Och jag älskar verkligen min klass! Jag trivs som fisken i vattnet och det är sjukt gött! Jag har fått underbar vänner och dom är verkligen fantastiska!
Jag är en partypingla, ÄLSKAR att festa! Jag är även ett Ola fan, haha :) Han är mycket bra den grabben! Okej, detta får faktiskt räcka om det var något mer ni ville veta, så är det bara att höra av er med fråga. Nej nu ska jag sussa!
NATTI!

- Michaela och Jag =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHAH du & jag är ju ärldens seriösaste 8) tralalalalalalaaaaaaa!!! vi är inte normala

2008-09-15 @ 16:40:20
URL: http://lunnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0