17 september

God morgon alla!
Hur är det med alla ? :) Själv är det ganska piss, men jag överlever .. trots allt är det bara min lilltå som värker, imorse när jag skulle gå på toaletten så såg jag inte damsugaren och då går lilla PUCKOT  in i damsugaren! jävla pucko man är! så det blev ännu svullnare och det började blöda :( ... kokokokokoko! säger jag ju bara! Just nu sitter jag här och bara slappar har precis kekat lite, och Julia är här! Vilket är najsigt! Jag vill vara i skolan! tro det eller ej! Men nu ska jag gå och göra iordning mig, för ja ska till läkaren -,- ..
PUSS hey!

- Gammal bild :)

Kommentarer
Postat av: LINNEA

den är BÄST!!!

2008-09-21 @ 22:35:14
URL: http://lunnes.blogg.se/
Postat av: sanna

åh, jag måste bara säga att du har en sjukt söt bild på ola, på din header. Visst är det du som har fotat?:)

2009-04-19 @ 18:40:32
URL: http://sannajonssonnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0