O N L Y F O R L I N N E A ! !

Tjenare :D
Min kära HORO sa att jag skulle uppdatera min kääääära blogg! Vilket jag då får ta och gööööööra :D
hihihihihiihihihihihihiihihiihihihihihhihihihiihihihihihihiihihihihihihihihiihhiihihihihihihihihiihihihihihihiihhihiihhiih
hohohohohoohohohohohohohoohohohohohohohoohohohohohohohohohohoohohhohohohoohohohohohoho
höhöhöhöhöhööhöhöhöhöhöhöhöhöhööhöhöhööhöhöhöhöhöhöhööhöhöhöhöhöhöhöhööhöhöhöhöhöhööhöhöö
Imon kommer ALEXANDER SCHÖLLLLLD till gååååårdsteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :D hoppsan en kändis till gårdsten ;o inte illaaaaa! hohohohohoohohhoohohohohohohoh!! :D:DD

om två VECKOR tror jag det är ;o så ska jag träffa min LINNEA och IDA :D haha PUSS PÅ DOM DÅVAAAA!!!
nu måste jag på toa ! BRB!!! hoppsan nu gled jag in här igen ,hahahhahahahahahahhahahahaha :D!!

Jag tänkte lägga in lite bilder från balen :D WATCH OUT ;o ganska freeeaky bilder ;o! HAHAHAAHAHAHA
BAJSA inte ner er D:
Jag har aldrig dansat så mycket DIIIIRTY DANSER MED killar! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA
eller dansat så myyyyycket ialla fall!!

- giiiiiiirls <3

- HAHAHAHHAHAHA jag på daaaans golveeeeeeet :D

- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

- Här tar man i så det sppppriiiickkker :D HAHAH sjunger här :)

- här sjunger i sista låten på skolavslutningen :D dont ask me vad jag gör xD HAHAHAH!

- några utav mina lärare! <3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

BRA HOOORO! detta gillar vi, nu borde du uppdatera lite mera:)

2008-06-12 @ 22:50:36
URL: http://lunnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0